maandag 21 maart 2011

10 things that make ME happy!

De lijstjes vliegen je tegenwoordig om de oren. Dus ik moet er ook maar aan beginnen! En omdat ik vandaag verdacht vrolijk was, ga ik eens na wat mij nu eigenlijk zo blij maakt! Zie hier de 10 dingen die mij blij maken :)

1. Cliché of niet- het lekkere weer! Het zonnetje dat heerlijk mijn kamer binnen schijnt, de felle blauwe lucht en kleurige bloemetjes die uit de grond komen!
2. Stoere en ruw uitziende papa's die ongelofelijk lief omgaan met hun kindje
3. Fantastisch leuke webwinkeltjes
4. Poffertjes
5. De geur van vers gemaaid gras
6. De Flow!
7. Muziek maken!
8. Verse aardbeien uit de tuin
9. Katertjes die heel erg lief liggen te slapen
10. Zomaar een kaartje krijgen (bijvoorbeeld van de mooie en lieve illustraties van Fiep Westendorp!)

Ik bedenk me nu dat ik best wel een langer lijstje zou kunnen maken, makkelijk. Maar '10 things that make me happy' klinkt gewoon wel mooi zo!

Have a VERY nice day!

Liefs,

Bo :)

1 opmerking: