woensdag 25 mei 2011

Shop Elle Aime

Mooie en lieve blogs, er zijn er genoeg. Via blogspot kwam ik op de blog van Lisa Manuels, en zij heeft nu een winkeltje geopend vol leuke spulletjes. Ze verkoopt daarnaast ook dingetjes van andere ontwerpers en het is eigenlijk zo allemaal wel handgemaakt. Ik ben nog niet in haar winkeltje geweest, omdat ik daar niet zo een twee drie ben, maar ik heb laatst wel via twitter een goodiebag gewonnen! En dat vind ik zo leuk dat ik het eventjes op mijn blog zet.



Leuk ja! :) Je kunt Shop Elle Aime vinden op http://www.shopelleaime.blogspot.com :)

Ik hou van dit soort blogs! En dan nog even een mooie quote, die hier helemaal niks mee te maken heeft, maar die ik HEEEL mooi vind, omdat ik muziek zo tof en mooi en leuk vind!

'Ah, music. A magic beyond all we do here!' -J.K. Rowling

OH JA! En de nieuwe Flow is alweer binnen, hoera!

Liefs,

Bo

1 opmerking:

  1. Hoi, Bo!

    Dankjewel voor je lieve blogpost! :D Ik ben heel blij dat je de goodiebag leuk vond! En ik hoop natuurlijk dat je snel eens een keertje langs kunt komen in de winkel! :)

    Liefs!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen