maandag 5 september 2011

Here we go again!

Zo! Na een korte tussenstop, waarin ik bijna vijf weken in Friesland op dezelfde camping als vorig jaar heb gewerkt, en verder niet heel veel anders aan mijn hoofd heb gehad, is het nu toch tijd om het gewone leven weer op te pakken! Jaar twee van mijn studie staat voor de deur, dus dat wordt weer werken! Eerst een paar foto's van de zomer- want dat moet toch even!






Een paar foto's van de bijna duizend die ik heb van deze vakantie! Ja, het was leuk. Kostte moeite om daar weg te komen, en niet zo'n beetje ook. Maar anyway! Een nieuw schooljaar, en dingen te doen, hoera! Je weet dat ik zo dol ben op Etsy, en gisteravond heb ik een printje nagemaakt (ja ja, eigenlijk mag dat natuurlijk niet, maar ik doe het lekker toch!) en ik vind 'm wel leuk, maar origineel is zo heel erg mooi! Vandaag ook nog een bloemendingetje gemaakt, drie hoeraatjes voor mijn nieuwe alleslijm! Ik hou ervan.



(Zie HIER het origineel van Etsy)

Ja ja, de ik-wil-iets-moois-maken-kriebels beginnen alweer flink op te komen! Ik amuseer me nu nog steeds met het Flow vakantieboek (JAAAA), en heb, nu ik het toch een beetje over lezen heb, net het boek De Reünie van Simone van der Vlugt uit- een aanrader! Spannend. Hopelijk binnenkort meer!

Liefs,

Bo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten