zondag 24 oktober 2010

Het is herfst!

De windvlagen suizen je om de oren terwijl je moeite doet om vooruit te komen met je krakende fiets. Koude regendruppels raken je neus, terwijl de blaadjes je om de oren vliegen. Klinkt het bekend? Juist, het is de herfst!

Ondanks ik een echt wintermens ben, houd ik ook wel van de herfst. Die harde wind en regen, en dan nog niet te spreken over de fantastisch mooie kleurtjes van de bladeren die van de bomen vallen. Dit seizoen geeft voor mij een goede reden om weer eens de tuin in te gaan en een paar mooie fotootjes te maken.







Het leuke van de herfst is dat je helemaal niet veel nodig hebt om leuke foto's te maken! Wanneer je vader je bijvoorbeeld vraagt om de bladerhoop in de tuin op te ruimen, doe je dit gewoon niet! In plaats van de bladeren op te ruimen, gooi je ze in de lucht en probeert er dan een foto van te maken! En de gekleurde blaadjes zorgen zelf al voor een mooi plaatje. Zet er nog een kater bij, een bloemetje en een mooie blauwe lucht, en je bent klaar!

Bo :)

3 opmerkingen:

  1. Ga je komende week een keer mee foto's maken in het bos op sint pieter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ligt eraan wanneer, laat maar even weten, wil wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die 2de foto trouwens echt super vet. Ik wil meeeeer zien! yayyy!

    BeantwoordenVerwijderen