dinsdag 19 oktober 2010

Homemade sweeties

Thuis heb ik nog een hele berg stof liggen, en wanneer ik een keer op de markt ben, kijk ik altijd naar alle stofjes om me er vervolgens nog maar net van te weerhouden om iets te kopen. Want wat moet ik gaan maken met dat spul? Ik wil wel iets doen, maar ik heb de laatste tijd maar geen inspiratie. Maar nu!

Op de site http://www.skiptomylou.org heb ik een paar hele leuke homemade gifts gezien!








De voorlaatsten, die kussenslopen, zijn niet echt zelfgemaakte dingetjes, maar die wil ik wel heel graag zelf proberen te maken. Leuk toch? Ik wil eigenlijk alles maken met leuke stofjes, en hoe langer ik naar de afbeeldingen kijk, hoe sneller ik wil beginnen. Maar nu ben ik helaas nog aan het werk op een bungalowpark, dus ik moet eerst wachten tot ik thuis ben. En dan huppakee, aan de slag!

Bo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten