zondag 21 november 2010

Blond Amsterdam

Jaaaa, ik ben dol op Blond Amsterdam! Het is zo lekker vrolijk, kleurig en- een Nederlands merk, jippie! We hebben nu thuis al mokken, schoteltjes en zelf vorkjes met taartjes eraan. Het liefst zou ik een heel servies willen, met koekjespot en al. En nu de nieuwe Unox reclame voor het eerst op televisie was, wilde ik meteen die leuke stamppot borden hebben! Snel een paar worsten gekocht om korting te krijgen en naar de winkel gehold en nu kunnen we lekker stamppot eten, jeej!



En vandaag keek ik eens rond op www.greetz.nl en was helemaal verliefd op de Blond Amsterdam wenskaarten, zo leuk! Ik word er blij van!





Dus- mocht je mij een cadeautje willen kopen of me een kaartje willen sturen, dan zit je met Blond Amsterdam altijd goed!

Liefs,

Bo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten