zondag 14 november 2010

Jippie, een potlodenmapje!

Eindelijk! Eindelijk heb ik dan de tijd gevonden [lees: genomen] om weer achter de naaimachine te kruipen. Want ik had een paar leuke ideeën, die ik simpelweg niet kon negeren. De hele middag, ja, het was toch moeilijker dan ik dacht [is heel misschien ook te zien], heb ik gewerkt aan mijn eigen zelfgemaakte potlodenmapje. Ik ben er stiekem toch wel een beetje trots op. Ik heb geen foto's van het maken zelf, waarschijnlijk omdat ik terwijl ik bezig was ook geen idee meer had van waar het heen ging. Toch is het een beetje goedgekomen! :) Hier de foto's van mijn mapje!











Het idee voor het mapje heb ik een ieniemienie beetje gepikt van de website www.skiptomylou.org , oorspronkelijk is het een waskrijtenmapje. Hier staan trouwens heel veel leuke ideeën!

Liefs,

Bo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten