zondag 5 december 2010

Vuur en kaarsjes

Hatsjoe! Ja- nog steeds. Ik ben nog steeds verkouden, al is het niet meer zo erg als vorige week én de week daarvoor. Gelukkig kan ik wel weer leuke dingen doen, zoals een taart bestellen- ja helemaal zelf ja- voor de verjaardag van mijn zus, en foto's van de sneeuw en het ijs in de tuin maken! Vanochtend was de sneeuw trouwens bijna helemaal weg, maar toen ik uit het raam keek, sneeuwde het alweer, en nu is het weer vrij wit buiten. En met die pepernoten/kruidnoten en al die andere Sinterklaas-achtige-lekkernijen leeft Sinterklaas weer overal op. Anyway, ik had dus bij de Hema een taart voor mijn zus besteld, en hij is wel mooi geworden(en heel erg lekker)!





En dan het weer! Check deze homp ijs even, die ik uit de vijver heb gevist!



Hmmm lekker fris! Ik kom door deze sneeuw en ijs en regen en hagel etc etc in ieder geval goed in de stemming voor Sinterklaas én kerstmis (en ook door de lp van Bing Crosby, die trouwens bij Jingle Bells bij een bepaald stukje verdacht veel op Frans Bauer lijkt qua stem). Ik heb er zin in. Happy Sinterklaas!

Liefs,

Bo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten