dinsdag 11 januari 2011

Geen berg hoog genoeg!

Ain't no mountain high enough, ain't no valley low enough, ain't no river wide enough, to keep me from getting to you baby!


Komt het een beetje bekend voor? Sinds ik dit liedje weer op televisie hoorde [bij The Voice of Holland om precies te zijn :) ], heb ik het al in mijn hoofd zitten. Op school zong ik het gisteren al, en een vriend van me deed gelijk lekker mee. En wat doe je dan als je op school de hele dag Ain't No Mountain High Enough hebt gezongen en daarna twintig minuten in de trein moet zitten op weg naar huis? Precies! Een muziekvideo maken!

Ik kon toen ik weer thuis was niet lang wachten om aan de slag te gaan, en heb gisteravond gelijk het filmpje en de muziek bij elkaar gezet. Zelf vind ik het toch wel een tof filmpje, zie het resultaat! :)



En natuurlijk special thank you's to Luc en Manou! [en een beetje de mannetjes van de trein hihi!]

Liefs,

Bo :)

☮♡♬

1 opmerking: