zaterdag 22 januari 2011

Love Etsy

Zelf vind ik het altijd heel erg leuk om toffe dingetjes op internet te zoeken en te vinden. En soms heb ik zomaar een dag dat ik plotseling heel veel leuks vind! Dit keer op de website www.etsy.com . Echt een aanrader! Een site vol webwinkeltjes met nieuwe, zeflgemaakte, of gebruikte spullen. En heel vaak zijn de verzendkosten erg laag. Ik heb er al een paar dingetjes gekocht, twee vinyl stickers voor mijn MBP [peace & love :)] en een heel mooi look-a-like-antiek bronzen uilenklokje voor om mijn nek; ik ben er zo blij mee! Dus als ik nu weer van alles vind, kan ik mijn geluk niet op. Wat ik allemaal zo tof vind op Etsy :) :



Ik bereid me alvast voor op een -wederom- dunne portemonnee. Maar oh, wat is het een heerlijk snuffel-website!

Liefs,

Bo :)

☮♡♬

Geen opmerkingen:

Een reactie posten