zondag 9 januari 2011

Spikkelsplintertjenieuw!

First of all-

HAPPY NEW YEAR!

Een nieuw jaar betekent ook nieuwe dingen en dus ook een heel nieuw uiterlijk van mijn blog! Fris en fruitig :). Ik heb zelf heel lang zitten twijfelen [ik hou niet zo heel erg van veranderingen], maar nu ben ik er toch wel een blij mee! En dan: het nieuwe jaar!

2011 is nu pas zo'n negen dagen oud, maar ik mis 2010 toch wel een beetje hoor! Want dat was het jaar dat ik voor het eerst kennis maakte met het animatiewerk, dat ik mijn atheneum-diploma haalde, dat ik een supertoffe zomer had, dat ik een nieuwe opleiding starte, nieuwe vrienden maakte en dat ik mijn eerste boek echt uitbracht. Ja, 2010 was een beweeglijk, maar o zo leuk jaar!

Ik hoop dat 2011 net zoveel leuke dingen zal brengen, misschien wel nog meer tofs. Op vriendschappelijk, opleidings- of misschien wel muzikaal gebied!

De sneeuw heeft nu alweer plaats gemaakt voor een fel blauwe lucht, een lekker zonnetje en een -voor deze tijd van het jaar- warme temperatuur. En ja, ik geef toe, dat is ook wel fijn. Al denk ik toch wel dat we over een paar weken misschien wel weer iets horen van Koning Winter!

Op school ben ik trouwens ook met iets bezig- dat heeft alleen niks met school zelf te maken, hihi. Samen met Luc, die bij mij in de klas zit, maak ik een radio-programma, genaamd De Juul & Betsy Show. Waarom dan die vreemde namen? Werkelijk, geen flauw idee. Op een gegeven moment noemde ik Luc zomaar Juul, en hij mij Betsy. Vandaar. En met mijn spikkelsplintertjenieuwe MacBook Pro [JAA, dat was ik even vergeten te vertellen!] leef ik me helemaal uit met GarageBand en nemen wij bijna elke dag op school wel iets nieuws op. We hebben 'Axioma' als gast gehad, de headlines doorgenomen, een telefonisch interview afgelegd met 'Blieb' en de verkeersinformatie én het weer opgenomen. En samen met de geluidseffecten klinkt het toch wel heel erg leuk! Misschien is de show binnenkort wel af, en dan ga ik eens kijken of ik 'm ergens kan publiceren. We hebben wel alvast een soort van 'logo' voor De Juul & Betsy Show:



Hihi, ja, en mijn nieuwe banner (?) [of hoe noem je dat?] is een beetje daaruit gehaald, omdat ik het er toch zo leuk uit zag zien!

Dat was het voor nu dan weer. Eerste blog van 2011. Hmmm. Mogen er nog veel blogs volgen- en vooral hele leuke gebeurtenissen en onderwerpen waar ik over kan schrijven! :)

Liefs,

Bo :)

☮♡♬

Geen opmerkingen:

Een reactie posten